2015. május 24., vasárnap

Blackberry 8900 alkatrészek, kijelző, billentyűzet - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Blackberry 8900 alkatrészek, kijelző, billentyűzet, ház stb
akku és csavarok nincsnek, egyéb tartozékok sem
Lényegében - ahogy a képen is látható - egy működő telefon, alkatrész szinten komplett
kártyafüggetlen
kijelző biztosan jó, ház elemei is
két ilyen "telefon" volt, egyet összeraktam magamnak
ami probléma volt mindkettőnél (bár most a másik látszólag hibátlan)
az az hogy:
1- votl amikor működött a teljes billentyűzet, majd pár óra múlva mikor használtam volna vettem észre hogy kb a jobb oldali gombok nem működnek már
2- nem működött a kihangosítás, tehát a külső hangszóró
ezekkel lehet probléma, de mivel casvarok nem voltak benne így pl kézzel volt így úgy összetartva, de ide oda cserélgettem a részketet a két telfonon
lényeg h a kijelző, billentyűzet és a különböző elemek biztosan jók. kamera és egyéb modulok, görgő is stb
Személyes átvétel Pécsett, vagy POSTA 700Ft.
Semmiféle garanciát semmire nem vállalok! Csak arra, hogy amit leírtam az valós és minden, amit tudok az eszközről.


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2015-06-13 00:03
. Blackberry 8900 alkatrészek, kijelző, billentyűzet - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése